Büyülü Silah Sura Skil Sıralaması...

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Büyülü Silah Sura Skil Sıralaması...

Mesaj  Admin Bir Salı Tem. 12, 2011 1:51 pm

Büyülü Silah Sura Skil Sıralaması...

Sıralaması konusunda çok farklı görüşlerin bulunduğu Büyülü Silah Sura skillerinden söz edelim.

Büyülü silah surada 3 pasif ve 3 aktif olmak üzere toplam 6 skill bulunur. Bunlar;




Pasif Skiller
1. Büyülü Keskinlik.
2. Büyülü Zırh.
3. Dehşet.


Aktif Skiller
4. Parmak Darbesi.
5. Ejderha Dönüşü.
6. Büyü Çözme.

Şimdi bu skillerin ne işe yaradığını öğrenelim;

>Pasif Skiller:

1. Büyülü Keskinlik: Büyülü silahın en önemli skillidir. Yüksek değerlerde saldırı değeri vererek karakterin düz ve skill vuruşlarını arttırır. +90 LvL bir karakterde Perfect halinde düz +570 saldırı değeri verir. Bu değeri zekalı itemler arttırır ve her bir zeka +3,75 saldırı değeri verir. Verdiği saldırı değerinden daha fazla göze batan diğer özelliğide -HP Ekleme- özelliğidir. Kasma konusunda karaktere inanılmaz desteği olan bu özelliğin çalışma şekli kısaca şu şekildedir; Sadece düz vuruşlarda çalışarak Perfect halinde değeri %12 olup örnek olarak tek bir rakibe yada yaratığa +1k gibi bir değerde vurlduğunda bunun +120 si kendi HP mize eklenir. Tek bir yaratık için bu mantıkta olup toplanarak kesilen slotlarda HP getirisi yaratık sayısına göre katlanır. Bu skillin bir başka güzel yanı kapanmasını beklemeden istendiği zaman kapatılıp açılabilmesidir ve bu işlem skillin süresini sıfırlayarak hiç bir şekilde sıkıntı oluşturmaz.

2. Büyülü Zırh: Ek defans ve yansıtma özelliği veren bu skill Perfect halinde +150 defans ve %40 yansıtma özelliği verir. İtemlerden gelecek her bir ek zeka ise savunmayı +1,2 / yansıtmayı ise +0,3 gibi bir değerde arttırır. Bazılarının bildiğinin aksine yansıtma eksiksiz şekilde çalışmaktadır.

3. Dehşet: Karmaşık bir skill gibi görünür. İtemler ile gelen zakalar bu skillin değerini yükseltmesede çalışma süresini uzatır. Kendi sunucularımızda 3 özelliği çalışmaktadır. Bunlar;
a. Rakibi Azaltma: Kendi LvL inize eşit yada düşük LvL deki agrasif slotlar ve bosslar tarafından görülmemenizi sağlar. Bu özellik sürgündeki setaou slotlarına, cadıya, azraile, bin savaşçı ve dev maymuna karşı işlemez.
b. Rakip Saldırı Gücünü Azaltma: Düz vuruş olarak alınan zararının, skillin üzerinde yazdığı oranda azaltılmasıdır. Perfect halde %37 değerindedir.
c. Rakiplerin Iskalama Değişimini Arttırır: Adındanda anlaşılacağı gibi gelen düz vuruşların miss'e dönüşme oranını arttırır, bir nevi bloklamadır. Fakat bunun oranının ne olduğu bilnmemektedir.
d. Sadece İsabet Aldığınızda Aktifleşir: Bu ibare muhtemelen şu an bizim sunucularımızda aktif olmayan skill eksiltme özelliği için konmuş olabilir. Zira diğer özellikler üzerinde herhangi bir etkisi yoktur. Direk çeviriden kaynaklanan bir durum olmuş olabilir.

>Aktif Skiller:

4. Parmak Darbesi: Büyülü Silahın en güçlü ve etkili vuruş gücüne sahip skillidir. 10 sn lik süresine göre vuruş gücü oyundaki en etkili skilldir. +9 Triton, full yarı insan ve lider notunu tamamlamış bir karakter, savunmasız bir karakterde 40k ya kadar demage görülebilir. İsabet oranı tek önemli handikapıdır. Bunun içinde bol bol alıştırma yapmak gerekir.

5. Ejderha Dönüşü: Alan Skillidir. Süresine göre vuruş gücü düşüktür. Kullanıldığında düşmanı dağıtarak yere düşürmesi, karakterin o an toparlanmasına yardımcı olur.

6. Büyü Çözme: Perfect halde %62 lik çözme değişimine sahiptir. Rakibin pasif skillerinin yanında delici ve kritik oranını siler. Bosslarda kullanıldığında bosslarında aynı şekilde etkilendiği, vuruşlarının azaldığı ve tek atamadıkları görülür. Bilinen bir yanlışta Karabüyülerin Ateş Hayaleti skilli hakkında olup bu skill direk atak üzerine olduğundan kapatamaz. İyileştimeci Şamanların iyileştirme skillini engellemez ama şamanın kendini iyileştirmeside çözmeyi silemez.

>Sıralama:

Karakter de 6 skill bulunduğundan ve bütün hepsi yerine göre çok işe yaradığından her oyuncunun sıralama şekli farklı olabilir. Karakter çok yönlüdür ve uygulama alanına göre açılması gereken skiller farklılık gösterir. Şimdi uygulama alanına göre sıralama sınıflarına ve bunların işlevselliğine bakalım:

1. 75 LvL Karakter Kasarak Sadece Taş Kesmek İsteyenler İçin:

Büyülü Keskinlik - Büyülü Zırh - Dehşet - Büyü Çözme

Bu sıralamada öncelik taş kesmek olduğundan işimiz gücümüz at üzerinde düz vuruşlar olacaktır. At üzerinde önemli olan da pasif skillerin gücüdür. Kule 7 nci kattaki katil metinlerinin kesileceğini düşünerek ve ormanda ki dayanıklılığı arttırmak için ve ormanda KS atanlara karşı Dehşet ve Büyü Çözme nin muhakkak açılması gerekir.

2. Sadece Kasmak İsteyenler İçin:

Büyülü Keskinlik - Büyülü Zırh - Parmak Darbesi - Ejderha Dönüşü - Dehşet

Büyülü Keskinliğin, hangi iş için olursa olsun ilk sırada açılması şarttır. Büyülü Zırh ile Parmak Darbesinin yeri değişebilir. Bu karakteri sanıldığını gibi etkilemez. Ama kişisel görüşüm büyülü zırhın açılmasıdır ki zaten keskinlik ile artan düz vuruş gücüne B.Zırhtan gelen defansıda eklersek daha fazla slot toplayarak kesilir ve daha hızlı LvL alınır. Fakat her halükarda açılacak ilk aktif skill Parmak olması şarttır. Dehşetin 4 ncü sırada açılmasının karaktere hiç bir ek getirisi olmaz. Sürgün 2 nci kata kadar kasarken daima skill atarak slotları keseceğinizden Dehşetin kasma konusunda işe yaradığı tek yer Sürgün 2 nci kat bile diyebiliriz ve 2 nci katta da ağırlıklı olarak 86 LvL dan sonra kasmaya başlanacağına göre dehşetin 5 nci olarak açlması en uygunudur. Bu skill sıralamasında karakter gerçekten çok iyi kasar ama pvp ve savaşlarda da etkinliği skill atmaktan öteye gidemez ve etkinliği oldukça düşer.

3. Hem PvP Hem Kasmak İçin:

Büyülü Keskinlik - Büyülü Zırh > Dehşet - Parmak Darbesi - Ejderha Dönüşü (Büyü Çözme) - Büyü Çözme (Ejderha Dönüşü)

Büyü Çözmeyi açamak isteyen bir çok karakter, Dehşet ile Büyü Çözme arasında kaldığı görülüyor. Aslında böyle bir kıyas yapmak hatadır. Sorulması gereken Büyülü Zırh mı? Dehşet mi? olmalıdır. Karakter 86 LvL kadar kasma konusunda dehşete ihtiyaç duymaz. Ne varki 86 dan sonra ağırlık olarak Sürgün 2 nci katta kasmaya çalışılacağından, kasmada asıl uğraş ve emek bu LvL den sonra gerekir. Bu noktada Dehşet devreye girer. Eğer Büyülü Zırh açılmış ise sıfırlanarak Dehşetin açılması, 2 nci katta karakteri daha dayanıklı yapar. Ne var ki bu iş biraz tuzlu olur. Heleki Büyülü Zırhı Perfect açmış bir karakter için. Ama item olarak sağlam bir karakter ise ki, zaten 2 nci katta kasmak için oldukça sağlam itemler gerekir, Dehşeti açmadan devam edebilir yada daha dayanıklı hale gelmek için Dehşeti açarak devam edebilir. Dayanıklılık olarakta Dehşetin Büyülü Zırha karşı üstünlüğü, Iskalama Değişiminden gelir. Diğer bir husus Ejderha dönüşü ile Büyü Çözmenin sıralamadaki yeridir. Bu tamamen oyuncuya kalmıştır. Oyuncu eğer 4 ncü masterdan sonra PvP lere başlamak istiyorsa Büyü Çözme açması daha mantıklıdır. Eğer daha çabuk kasarak 86 olmak ve sonrasında PvP lere başlamak istiyorsa Ejderha Dönüşü mantıklı seçenektir. Burada öenemli husus olarak yine itemler devreye girer ama 86 LvL Büyülü Silahlar için nirengi sayılır. Sebebi de; 3 farklı statünün tam puan verebilme düzeyine gelmesi ve 5 nci master açılmasıdır. Kısaca Büyülü Silahın PvP deki gücü ancak 5 nci masterdan sonra belli olur. Tabi yine işin içine her karakterde olduğunu gibi Skill seviyesi, kullanılan itemin kalitesi ve de maalesef sadece Büyülü Silaha özgü olan uygun stat dağılımı girer.

4. PvP Ağırlıklı:

Büyülü Keskinlik - Büyülü Zırh - Parmak Darbesi - Ejderha Dönüşü - Büyü Çözme

PvP için oluşturulması gereken bu skill sırasında, 2 nci maddede bahsettiğimiz B.Zırh ve Parmak ile 3 ncü maddede bahsettiğimiz E.Dönüşü ve B.Çözme nin kendi içlerinde yerlerinin değiştirilmesi tamamen kullanıcının bu maddelerde bahsi geçen nedenlerle vermesi gereken kararlardır. Büyü Çözmeyi açmadan herhangi bir savaşta başarılı olma şansı maalesef kendi sunucularımızdaki bir takım eksikliklerden dolayı imkansıza yakındır. Bu bakımdan çözme çok önemlidir ve 5 nci olarakta olsa illaki açılması lazımdır. Şahsi kanaatim vede biraz iddalı sözler olacak ama eğer bu sıralamadaki skilleri Perfect açarak, kaliteli efsunlu itemleri ve uygun statüsü bulunan ve biyolog görevleri tam olan bir +90 Büyülü Silahın tek antisi yine bir Büyülü Silahtır. Nedeni tabiki çözmedir. Pasif skilli bulunmayan ninjaları bile çözdüğünüzde üzerinde bulunan kritik ve delicileri silerek, kendi üzerinizdeki bıçak yada ok savunmaları ile işini bitirmek, gerçekten bir çok oyuncu arkadaşımın sandığı gibi Büyülü Silahlar için zor değildir hatta eğlencelidir de. Bedensel, Karabüyü vs. sıralamaya koymuyorum bile. Büyü Çözmenin, bir rakip üzerindeki fiziksel, birde rakibi kullanan oyuncudaki travmatik etkisi vardır. Çözme yiyen kişi zaten kendi kafasında 1-0 geride olduğunu hisseder. Her kim yok desede bu böyledir, sonrası da sizin karakterinizin gücüne kalmış. Bkz; Büyü Çözme: Rakibi Siler



Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 30
Kayıt tarihi : 11/07/11

Kullanıcı profilini gör http://hackerteamtr.bosfforum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz